وبینار آموزشی بازایابی اثربخش استارت آپ ها با ارائه مهندس وحید شیخ الاسلامی معاون مرکز رشد دانشگاه قم
یکی از نقاط اشتراک کسب و کارهای با رشد بالا این است که تمرکز خود را بر موضوع بازاریابی میگذارند.اکثر کارآفرینان تصور میکنند اگر محصول یا خدمت خوبی داشته باشند، برای اینکه مورد توجه مخاطبان بازار قرار بگیرند کافی است. در حالی که مخاطبان شما تنها زمانی متوجه کیفیت محصول یا خدمت شما خواهند شد که از شما خرید کرده باشند.
برنامه بازاریابی یک صفحهای، بر روش بازاریابی پاسخ مستقیم تمرکز کرده و اصول آزمون پس داده بازاریابی پاسخ مستقیم که توسط بزرگان این حوزه تئوریزه شده و بارها آزمایش شدند و نتایج مطلوب به همراه داشتند را گردآوری کرده و در یک دستهبندی قابل فهم و منسجم ارائه داده است.
ویژگی این نوع بازاریابی این است که برای کسب و کارهای کوچک به راحتی قابل اجراست.اصول بازاریابی پاسخ مستقیم طوری تدوین شده که با شرایط و محدودیتهای مالی و نیروی انسانی کسب و کارهای کوچک قابل پیاده سازی باشد.
زمان برگزاری: جمعه سوم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 18 تا 19
نظرات